WALKO-Tools B.V.

WALKO-Werkbanksystemen zijn een product van WALKO-Tools B.V. Nederland. 

We beschikken over de mooiste gereedschappen en materialen, maar waar werken we eigenlijk op?
Medio 2001, uit frustratie is tijdens een groot werk het WALKO-principe bedacht. Niet langer rotzooien met gammele werkbankjes, wiebelende schragen, een paar balkjes én een bierkratje. Nee, één apparaat dat complete ondersteuning geeft voor het echte werk.


In 2003 won de bedenker er de innovatieprijs mee. In 2005 werden de eerste WALKO-Werkbanken op de Nederlandse markt geïntroduceerd. Nu veroveren de WALKO-Workstations de halve, en straks misschien wel de hele wereld... (Meer weten? neem gerust contact met ons op)
_____________________________________________________________________

 

De organisatie:

 

WALKO-Tools B.V. is de ontwikkelaar, producent en exploitant van de WALKO-Workstations.

 

Ons bedrijf is uiterst flexibel en modern ingericht. Alle fysieke bedrijfsprocessen hebben wij ondergebracht bij experts. Zo hebben wij bijvoorbeeld de assemblage en logistiek ondergebracht bij Promotioncare in Delft. Dit is onder meer een gespecialiseerd assemblage-bedrijf in mechatronica dat hoogwaardige producten voor Festo maakt. Het transport wordt hoofdzakelijk verzorgd door Transmission. Onze circa 50 toeleveranciers zijn zorgvuldig geselecteerd op kwaliteit en continuïteit. Hieronder bevinden zich grote namen zoals Amari, Technirub Vizo, Meijer, Skiffy en SCA.

 

Met behulp van geavanceerde ERP-Software zijn we in staat onze complexe goederen- en informatiestromen te beheren. Onze data staat verspreid over verschillende servers en wordt continue gebackupt. Wij beschikken over up-to-date beveiligings-software en gebruiken Yourhosting én XS4ALL voor veilig internet en communicatie.

 

Voor uw en onze veiligheid hebben wij ons on-line betalingssysteem onderbracht bij Globecharge en Santu, zij hebben een directe en beveiligde verbinding met deze website die gemaakt is met Shopfactory. Onze administratie voldoet ruimschoots aan de wettelijke normen en wordt periodiek gecontroleerd door een externe accountant.

 

Wilt u meer achtergrondinformatie of ervaringen van anderen over ons bedrijf weten?  Typ onze bedrijfs- of product namen in uw zoekmachine in of raadpleeg bijvoorbeeld de Kamer van Koophandel.

 

Vanuit ons kantoor in 's-Graveland worden alle processen dagelijks aangestuurd en beheerd. Met al uw vragen of opmerkingen kunt dagelijks tussen 09.00 en 20.00 telefonisch bij ons terecht. Per e-mail zijn wij altijd bereikbaar.

 

_____________________________________________________________________